Tuesday 3 July 2012

today is the day :D

sekarang tepat jam 12.00am/3july2012 dan bermakna aku akan daftar ke KPM beranang pukul 8.30am nnti. perasaan? cnfrm aku berat hati.. aku tak nak tapi aku kene kuat. aku dah besar lahh . kan? hehe 

 Nur Raihan Najeeha,besfriend aku dari form1 smpi sekarang. kalau nak ekod, ramai tak kenal aku ngn dia.tapi dia lah kawan aku yang support aku. dia banyak bantu aku time spm haritu. dia banyak bagi aku kata kata semangat. apa lagi yang nak diharap dari seorang kawan kan? itu jeh dah memadai. dia banyak nasihat aku. sekarang dia amek form6 kat samtar course usuluddin. aku jelesss :( teringin nak amek course tuh. tapi nta lah. mungkin hanya mmpu jeles jeh. hehe dia tahu aku, dia kenal aku. senang citer dia paham lah aku. tapi tadi dia cakap ayat sedih 'kau jangan lupa pulak aku ni, aku ni bestfriend kau' ya Allah, kau lah kawan aku dunia akhirat. aku tak penah lupa membe :) walaupun aku tak selalu kelua ngn dia, tapi aku rasa sangat dekat dengan dia. thank syg muah muah hehe. 

oh btw,aku dah siap packing semua. tinggal berangkat jeh. aku tak bawak bnyk sgt pun barang tapi akak hani aku cakap aku mcm dah tak nak balik balik banting dah. HAHA first time dok asrama hoi. tak tau lah mcm mne nanti. just. doakan saya yeh. ramai orng risau aku berubah. insyaAllah, selagi aku hasya. aku masih hasya. aku masih seperti dulu.







 JAGA HATI    
JAGA IMAN
JAGA DIRI

No comments:

Post a Comment