Wednesday 27 June 2012

baby step.

uwekk uwekk* bunyi bayi menangis. ahha 


 harini, alhamdulillah semua suratsurat kpm dah settle. akaun bank dah buka, semua dah siap isi. and tadi amek gmbar passport and i was like. seriously? bukan apa, muka pucat gilew.mak marah marah kenapa nak amek juga even nampa tak elok. and i think akak tuh jeles ngn aku kod. tuh dia pg putihkan bibir aku skli --' . but nvm lah. i dont care look ugly on the picture. pheww *bajet cantik kat luar jeh . haha 

  tiktoktioktoktiktoktiktok. lagi 5 hari jehh nak masuk kpm, uarggghhh rasa mcm nak nanges jeh.17 tahun tak penah terasing pun ngn mak abah. ni 3 tahun nak kene dduk beranang tuh. mungkin aku kene sedar yang aku dah besar kod. _-_  haha homesick lah jawabnyaaa T T naseb lah dekat jeh. atleast dekat ngn abah aku kat seremban kan. heek and naw time untuk kemas barang nak bawak sanaa .  baju baju semua. one thing aku tak puas hati sikit pasal kpm, dorng cerewat bab kasut. ktorng kene pakai kasut PVC/PU SAHAJA. canvas/sandal/selipar tak dibenarkan. i dont mind about sandal or selipar. but canvas? aku banyak kasut canvas lahhhh . tak bestnyaa tak dapat tuka tuka kasut. and aku just ada sepasang kasut PU. tuh pun macam kasut kawad bak kata akem. haha ergh. somebody help meee! haha pfthh okay, time unutk geledah almarii...   :)

No comments:

Post a Comment