Friday 1 June 2012

hai.

aku bukan lah 'tetamu' baru dalam dunia blogging ini. malah, aku sudah mengenalinya selama 5 tahun. aku hanyalah manusia yang cuba lari dari sesuatu bende tetaapi aku tersungkur dan mencarinya kembali. sudah 3 blog aku delete, semua menceritakan tentang 'seseorang' dan bila aku moved on, aku delete. haaaa, begitu sadisnya cerita cinta aku bila hanya diluahkan di atas keyboard yang tidak bernyawa. sejujurnya, aku bukan lah mahu mengadu. aku bukan lah jenis wanita yang suka berkongsi cerita suka duka ku kepada khalayak ramai. tapi, kadang kadang sikap acuh tak acuh manusia membuat aku berang dengan semua ini. aku tidak suka memarahi apatah lagi dimarahi. aku suka memendam tapi semua itu membuat aku sakit. tapi, apa lagi yang mmpu aku lakukan? :) aku hanya manusia yang lemah . jangan di sangka hasya yang kecil tidak ada suara hulk nya. HAHA. btw, im 18 now. and i hope this will be my last blog evvaaaa*mungkin :P

No comments:

Post a Comment