Sunday 24 June 2012

kenapa?

untuk apa aku memahami hati yang tidak pernah memahami aku? untuk apa aku cuba mencari hati yang tidak mahu dicari oleh ku? untuk apa aku tangiskan hati yang sering kali bahagia tertawa? untuk apa semua pengorbanan ini? untuk apa? 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aku sendiri menangis keseorangan , aku sendiri menanggung ini keseorangan, aku sendiri kecewa keseorangan. mungkin kerna aku sendiri yang memahami hati dan perasaan ku. mereka tidak akan memahamii hati ku, kerna aku sendiri tidak mengizinkan sesiapa memahami aku. biarlah suami ku sendiri yang melayan aku dan memahami aku.biarlah sidia yang mengetahui hati aku lebih dari semua orang. aku menjaga cinta sejatiku yang sebenar setelah aku diijab kabulkan. insyaAllah. 




No comments:

Post a Comment